Ahad, 30 Jun 2013

study time!

Assalamualaikum..

 Pagi ni aku nak study..hehe..tapi masih sempat singgah kat sini ek? muehehe(senyumkambing). By the way, hari ni ada quiz subjek Food hygiene & sanitation kod (HTF110) tapi aku x prepare pape pon lagi --'. Asal kekok semacam je aku menaip belog nih?? Agaknya dah lama sangat kot aku tak update belog nih? hurm..biarlah nak buat macam mana bzy memanjang~ almaklum,si owner belog ni dah jadi mahasisiwi.. ok pukul 8 nanti aku stop menaip..so, taip laju-laju. btw, hari ni kelas pagi tak ada, so boleh la aku luangkan masa sikit kat belog @ diari~ hari start kelas pukul 12.15p.m. ^__^ hope pagi ini lebih bermakna dari pagi semalam.Pagi semalam aku tido je kerjanya sampai ke petang--' dah xde keje sangat lah tu nak buat. ish3! oh acik! don't waste your time! oklah seminit je lagi nak pukul 8..bye bye!

nanti ada mase sambung balik......to be continue~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan